Strefa Interior&Design w Galerii Metropolia (21 kwietnia 2016) PL

Grono najemców budowanej w Gdańsku Wrzeszczu – Galerii Metropolia poszerza się o kolejne sklepy z branży meblarskiej. Docelowo cała kondygnacja +1 zostanie zagospodarowana na powierzchnie z przeznaczeniem na wyposażenie wnętrz w tym AGD i RTV. Wśród podpisanych umów są już m.in. marki Vinotti, Vox, Verso,  Abra, 6 Plus, Witeks, Fama Design oraz Resto Design.
 
Jak zapewnia inwestor to nie koniec nowych marek z oferty wnętrzarskiej. Plany są takie by pod jednym dachem zgromadzić topowe polskie marki meblowe, po to aby stworzyć dla klienta miejsce, gdzie można w trójmieście najlepiej zapoznać się z ofertą znanych i najważniejszych producentów mebli. Docelowo cała kondygnacja +1
(z wyjątkiem kina) ma zostać przeznaczona dla strefy Interior&Design. Łącznie ma to być 8.000 mkw. dla mebli i wyposażenia wnętrz.
 
Od dawna wiadomo, że Polska jest potentatem w produkcji mebli. Pod tym względem jesteśmy drudzy na świecie. Mamy aspirację do stworzenia specjalistycznego miejsca, gdzie będziemy promować polskie marki meblowe, gdzie klient będzie mógł się spotkać z architektem wnętrz, który zaaranżuje wybraną przestrzeń, wskaże trendy i pomoże przy wyborze mebli i dodatków. Chcemy mieć wpływ na zmianę przyzwyczajeń klienta w zakupie mebli i promować dobry styl w aranżacji przestrzeni mieszkalnej. - mówi inwestor Bogdan Górski, prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski.
 
Dotychczas podpisane umowy stawiają Galerię Metropolia w czołówce firm, które promują specjalistów branży  meblowej w trójmieście, należy do nich m.in.  założyciel marki VOX – Piotr Voelkel, który został laureatem Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii Wizja i innowacje. W sklepach innych marek meblowych będą dostępne również produkty takich producentów jak: Swarzędz Home, Gala Collezione, Bydgoskie Fabryki Mebli, Etap Sofa, Paged Meble oraz szeroka oferta mebli kuchennych, mebli wypoczynkowych i dziecięcych. Całość zostanie uzupełniona markami z dziedziny „świat sypialni” tj. materace, łóżka i pościel.
 
Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom klientów dla których ładne wnętrze jest elementem codzienności. Stąd lokalizacja strefy desginu w galerii, blisko codziennych potrzeb klientów. Ponadto poprzez dobór marek chcemy pokazywać w którym kierunku rozwija się branża meblowa i jak ważna jest marka, również w meblach. - dodaje Sławomir Zyngiel, ekspert branży meblarskiej – właściciel marki Re-Group.
 
W galerii na czterech poziomach przewidziano łącznie ok. 150 lokali i stoisk handlowych. Z dotychczas podpisanych umów wśród najemców Galerii Metropolia znajdą się m.in. delikatesy Alma, drogeria Rossmann oraz multibrandowy sklep sportowy Sport Direct. Ofertę modową wzbogacą m.in. debiutujące na gdańskim rynku takie marki jak Piazza Di Moda i Tom&Paul oraz znane już klientom Stokki, Textil Market, Puma oraz sklep z biżuterią Apart. Do dyspozycji Klientów będzie również sklep z elektroniką Media Expert oraz pełna oferta lokali usługowych: biuro podróży 24Holiday, apteka Bliska, fryzjer Exellent Q, kantor Baltic Exchange, Zoo Delikatesy czy sklep Świat Herbaty i torebki BEA. W strefie food court na klientów czekać będą m.in. takie marki jak Burger King, Pizza Hut, Subway, Smak na Tak, Grand Kebab oraz pizzeria Mąka i Kawa. W strefie rozrywkowo-usługowej dominować będzie 7-salowy kompleks kinowy Helios oraz siłownia i fitness.
 
Galeria Metropolia to inwestycja Przedsiębiorstwa Budowlanego Górski realizowana przez spółkę celową Centrum Hevelius. Agentem komercjalizującym Galerię Metropolia jest firma Cushman & Wakefield oraz firma Re-Group.